5 maj

Idag så vandrade vi till Colorama, det var lite synd egentligen. Jag hade ringt till Peter på Colorama och han verkade vilja sponsra oss men pååpejkade att det var viktigt att vi ringde innan för att se att han var tillgänglig just då vi skulle komma. Men han svarade inte när jag ringde och det visade ju sig att han inte alls var där när vi väl hade gått dit. Men lite motion fick vi då jag skulle missa idrottslektionen i eftermiddag. Vi hoppas kunna få tag på honom nu i veckan och boka en tid, för det skulle vara bra att få tag på tapeter så snart som möjligt.

På eftermiddagen vid tre tiden så var jag och Johanna på "Vinnarträffen" som Uf hade anordnat. Vi började med att käka lite och prata med andra vinnarföretag. Det var trevligt och det kändes bra att få nya kontaker. Jag hoppas vi känner igen varandra sen där borta på SM. Träffen gick snabbt och vi fick göra ett par sammarbetsövningar, i olika grupper. Det var kul och man vågade prata med sin grupp lite mer då vi fyra eller tre i varje grupp.

Vi fick också ett häfte, faktabanken som vi redan hade och så fick vi en beskrivning till hotellet. Vi fick också en karta med vår monter markerad. Det ser ut som att vi har en rätt så bra plats och vi blev tilldelade en hörnmonter vilket jag tycker är bra då vi slipper få tag på så mycket tapet. Eller?

Olivia har också uppdaterat bloggen med ett nytt miljötips, det fattas dock bara en bild som jag tänkte ladda upp.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0