4 maj

Idag så var det dags för Nils Holgersson gruppen att redovisa, det var trevligt och gott med en alternativ spettekaka! :D Det var kul att se att våra projektarbeten skiljde sig så mycket.

Just nu så tycker jag att vi tar det konstigt nog lugnt, trots att jag har hört att andra företag har det helt fullt upp med sina prsredovisningar. Är det vi som tar det för lugnt eller ligger vi bra till? Det känns som att vi har en hel del redan skrivet då vi skrev en rapport till "bästa Uf-företag". Jag hoppas iallafall att vi har någon nytta utav den då vi lade ner så himla mnycket  tid på den.

Det enklaste sättet att få struktur på allt vi behöver göra är nog att anordna ett möte, jag hoppas vi hinner med ett i veckan då det känns som den kommande lektionen kommer gå åt att kolla på andra gruppers redovisningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0