9 januari 2009

Idag så bestämde vi att vi skulle tillägna lite tid åt Majs uf på studyhall. Vi organiserade skåpet i vårt klassrum och så diskuterade vi lite om hur vi skulle göra med olika saker. Jag hade också tagit med mig lite tyg(vi har typ kommit överns om att ha det mesta av våra tyger i skåpet) Och så hade jag med mig bössan och väskor som jag hade sytt.

Vi hade också fått låna symaskin av Valarie :) Olivia satte och sydde lite, Johanna sprättade upp lite saker och jag försökte organisera skåpet. Jag fotade också några påsar.

Lite senare kom Valarie och hade möte med oss. Vi kom fram till att det behövde antingen brochyrer eller affischer som skulle hjälpa oss mer med marknadsföringen (alltså mitt ansvar) och att vi inte fick glömma att anmäla oss till UF-mässan!

Det känns skönt att vi redan har kommit igång så bra efter det långa, välbehövliga lovet!

/ Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0