24 november - fotografering

Idag var det lite segt att komma igång, men det visade sig att vi hade sytt ganska många påsar under veckans gång iallafall. VI fotade alla klara påsar, några med en modell och några utan modeller.

Jag fick ju uppgiften att fixa bloggen och headern är iallafall klar. Jag är fortfarande tveksam om det ska bli vår logga..
Men bloggen är snart klar, vi behöver bara fylla på den med information.

Eftersom det var jag som anmälde oss till linden-marknaden så fick jag ett samtal från Sophia som undrade om vi ville stå på söndagen också.  Jag sa Ja, fast jag var tveksam till att alla ville delta då. Det visade sig att Olivia inte ville vara med på söndag, eller det var iallafall så jag uppfattade det , men det löser sig.
Jag fick ett mejl angående marknaden och det var en sorts bekräftningslapp som vi ska skicka in idag(tisdag), det blev lite twistande om vem som skulle skriva upp sig som kontaktperson, men det blev jag till slut då vi kom fram till att det var jag som hade anmält oss och fått mejlet.

Det känns som vi har rätt mycket att göra till marknaden, typ öppna konto och fixa visitkort bland annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0