14 december 2008

Idag så var det bara Johanna och jag som stod på marknaden. Vi var överens från början om att Olivia inte ville deltaga om hon inte ville. Man kan ju inte tvinga folk om dom inte vill något. Det gick ungefär lika segt idag som igår, och vi fick lite folk att deltaga i tävlingen och det var någon vi kände som köpte en påse.

Vi försökte iallafall att prata med förbipasserande folk idag också och dela ut vårat visitkort.

Johanna och jag pratade också om vad vi kunde förbättra till den stora UF-mässan. Då ska vi ha en väldig cool monter, med en tvättlina och våra tygpåsar hängandes där och en liten hörna med streetstylefoton på folk som använder våra påsar. Sedan ska vi försöka skapa någon mysfaktor också. Vi hoppas att Olivia är med på vår idé :)

Vi är alla överens om att den här marknaden inte hade rätt målgrupp för oss, plus att alla som var ute på stan var ganska stressade inför julen och inte tordes jag prata med stressade människor. Det är väl det att jag vet hur jobbigt det är när folk ska tracka på en att köpa något som gjorde att jag höll lite tillbaka.

Ekonomin ser också bra ut, vi kollade lite under dagen och konstaterar att vi har blivit av med våra skulder nu! Skönt!

Ska bli skönt med lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0