4 maj 2009

Idag gick en stor del av lektionstiden åt till att titta på en annan grupps redovisning. I övrigt gör vi just nu en sista kraftansträngning vad gäller försäljning, vilket faktiskt går rätt bra, samt arbetar med vår årsredovisning - jag är klar med den delen jag tilldelats hittills men vet inte om jag kommer behöva göra någon mer del.

Märkligt nog känner jag mig helt lugn inför SM just nu, trots att vi har en del kvar att fixa. Det är svårt att komma ihåg vad exakt vi ska göra just nu, jag vet inte varför, men kanske har vi blivit lite förslappade inom företaget eftersom att det är vår...? Jag tror att vi behöver ha ett ordentligt företagsmöte och bara planera exakt vad vi behöver göra den närmaste tiden, vilket vi då inte hann med idag.

Imorgon tror jag att vi ska försöka gå iväg till Colorama i Norrköping, som ju ska sponsra oss med tapeter till vår monter. Vi såg dock att det låg lite avsides men jag hoppas att vi ändå ska hinna med det på lunchrasten imorgon, eftersom att vi har rätt lång rast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0