10 mars 2009

Andra dagen på projektveckan idag! På förmiddagen började jag med att skapa en skylt med vår logga. Det blev lite pill med att få ordning på ramen som vi hade tänkt att placera skylten i men det blev ett riktigt bra resultat, tycker jag.

Under eftermiddagen tog jag och Johanna tag i att gå igenom precis hur vår monter skulle se ut och precis vad för saker vi ska ha med oss och vart vi ska få dem ifrån. Vi skrev en lista som vi sedan prickar för när vi har fixat punkterna på den. Under tiden pysslade Maria med att förbereda polaroidfoton till montern. De blev riktigt fina, tycker jag. En annan sak vi passade på att fixa var en miljöbok som vi tänkte ta med till mässan. I den kan folk få skriva sina egna miljötips, så att de känner att de inte bara behöver handla av oss, utan att vi kan sprida ett bra budskap också.

En god nyhet: Sophia bekräftade att det bara var en miss från Uf:s sida att vi inte fått miljöpriset bekräftat, vi är alltså anmälda. Det kändes väldigt skönt. Hoppas vi har en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0