24 november

Idag kändes det inte som att vi fick sådär jättemycket gjort under lektionen, jag vet inte varför men antar att vi var lite ofokuserade just idag. Det gör ju dock inte så mycket eftersom att vi alla jobbar rätt mycket hemma vid sidan om.

Det vi ändå hann med var att ta massor av bilder på våra tygpåsar, så snart, snart kommer de att komma upp på bloggen. Känns bra det. Vi planerade väl också lite inför julmarknaden. Jag kände mig inte så glad när vi gjorde detta eftersom att jag vet att jag verkligen inte kommer att orka stå där två hela dagar i rad - och inte få en enda dags vila den helgen. Jag är inte så bra på att hantera stress och sådant. Men... de andra ville ju det så det kanske löser sig ändå. Jag vet ärligt talat inte. Dessutom känns det som att Maria i princip har tagit över mitt ansvarsområde (det är inte hennes fel, utan mitt såklart) så vi funderade väl lite på hur vi skulle lösa det och jag har insett att jag måste ta för mig mer och verkligen ta tag i saker nu, så löser det sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0