9 mars 2009

Idag var den första dagen på projektveckan. Jag känner mig väldigt peppad (bortsett från att jag varit så trött att jag inte kunnat hålla ögonen öppna hela dagen).  På morgonen började vi med en diskussion med de andra projektgrupperna. Varje grupp/person presenterade sitt projekt och hur processen hittills hade gått och vi gav varandra tips på hur vi skulle kunna gå vidare. Det var väldigt intressant och gav ganska mycket. Nästa vecka ska vi följa upp diskussionen.

Efter lunch hade vi ett möte med Malin & Valarie, där vi planerade väldigt mycket inför mässan. Vi fick många bra tips och klarade ut en del saker som vi var osäkra på. Vi har skrivit en lista över allt som vi ska ha med oss till mässan samt gjort en ungefärlig tidsplanering för veckan. Dessutom har jag bokat ett möte med Monica (R.K.) till på onsdag. 

En motgång vi märkte idag var att på bekräftelsen för anmälan till uf-mässan varn det inte bekräftat att vi skulle delta i tävlingen om miljöpriset. Detta kändes inte alls roligt eftersom att jag hade lagt ner mycket tid på den rapporten... Imorgon ringer vi till Sophia och ser om detta stämmer.

Vår tidsplanering för veckan ser ut likt följer:

Tisdag: (fm) - arbeta med skylt  och mäta upp tapeter till montern
                       - skriva loggbok
              (em) -börja jobba med presentation för bästa UF-företag
                        - titta på tävlingskriterier
                        - Maria fixar bilder till montern och uppdaterar bloggen.

Onsdag: (fm) -  kolla listan
                         - mäta upp tapeter
               (em) - gå till Röda Korset, möte med Monica. Fixa saker till montern!
                         - fortsätta med presentation.

Torsdag:  - se till att göra klart det som behövs inför morgondagen.
                  - träna försäljning
                  - göra upp ett schema över mässdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0