2 mars 2009

Nu börjar det dra ihop sig inför den regionala mässan. VI har mycket på gång men också hela den kommande skolveckan (projektvecka) då vi helt kan ägna oss åt företaget. Tills dess ska jag:
Kolla om jag har någon tapet hemma som vi kan använda till vår monter (vi är ju med och tävlar om snyggaste montern)
Ta kontakt med RK-ungdomsförbund för att se om vi kan få något gratis material ifrån dem som vi kan ha med oss till mässan.
Ringa Monica på RK. Vi behöver ha ett möte innan mässan.
Fundera över "skylten" till montern. Jag har lovat att försöka göra en. Dock vet jag inte alls hur den ska se ut men när jag väl får en idé så blir det nog en rolig arbetsuppgift.

Vi i företaget ska också hinna ha ett företagsmöte någon gång denna vecka, då vi kan planera inför vecka 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0