27 april 2009

Idag höll vi vår redovisning för ettorna och för delar av vår klass. I och med att jag hade varit sjuk så hade jag inte haft tid att förbereda mig något men det gick rätt så bra ändå, eftersom vi kunde hjälpas åt att komma på vad vi skulle säga. Det känns skönt att ha detta gjort, och jag hoppas att vi i alla fall inspirerade ettorna lite att starta uf-företag de med.

Därefter planerade vi lite inför SM (!). Jag känner mig mer lugn inför SM nu också, nu börjar det kännas som att det kan bli bra. (att jag var rätt negativ i föregående inlägg måste bero på att jag höll på att bli sjuk vid tillfället) Två anledningar till det är antagligen att: Bosse har lovat att fixa skjuts till oss & att vi lyckats hitta en tapetsponsor! Colorama i Norrköping har lovat (i princip, i alla fall) att sponsra oss med några rullar tapeter. Det mesta utöver detta som vi behöver till SM tror jag redan att vi har fixat redan.

Idag sålde vi också ännu en tygpåse, vilket betyder att vi väldigt snart har uppnått vårt mål att sälja 50 st tygpåsar. Jag skulle dock hoppas att vi kan sälja sut på alla de vi har tillverkat, men jag vet att detta kan bli svårt. Vi ska försöka att skapa något specialerbjudande på bloggen för att locka kunder. Om vi har tur kan vi sälja lite på SM också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0