11 maj

Det är så himla mycket i skolan just nu! Så synd att det ska finnas hinder för att satsa allt inför SM! Självklart kan inget gå utan motgångar..  Men idag hann vi med ett handledarmöte med Malin, det pratades om SM. Det var lite krångel över hur vi skulle göra, om lärarna fick sova över på hotell gratis också och så vidare. Men det löser sig sa Malin!

Jag älskar listor! Vi skrev listor på saker vi behövde ta med och saker vi behövde göra. Det är så skönt att stryka något efter något är genomfört. Eftersom tidsbrist med tanke på ett fullspäckat schema i skolan så fick pratade jag och Johanna med Severine och fick fortsätta med Uf-företaget inpå franska lektionens första del. Johanna och jag gick till myrorna för att kolla upp byrå men vi fann ingen. Vi ville ha en byrå istället glasbordet vi hade i Linköping, för vi ville slå ihop förvaring med något man samtidigt kunde ha kakfatet på, så en byrå skulle vara perfekt! Men det verkade svårt att få tag på en, när vi ändå var ute och vandrade så gick vi och hälsade på Monica. Det var ett tag sedan så det kändes bra. Hon är alltid så positiv, tyvärr hade inte Röda Korset någon byrå.. Men det här löser vi på något sätt!

Johanna nämnde att det fattades 89 kronor i kassan, konstigt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0