13 december 2008

Idag så var självaste julmarknaden, och himmel vad jag är trött! Tänka sig att det var så energikrävande. Jag kom som sagt lite senare och när jag kom fram så satte vi igång med att få upp påsarna på väggen och fixa i ordning bordet. Vi stod på marknaden från klockan tio till fem.

Oturligt nog fick vi en plats mittemot MQ och väskan, det kändes som det var helt fel målgrupp från MQ och väskan var mer konkurrerande, men det gick massa söta tanter förbi oss iallafall!

Det kändes också som att det inte var någon av oss i företaget förutom jag som vågade/ville ta intiativet till att prata med förbipasserande människor. Jag bjöd på väldigt många polkagrisar och fick en hel del att deltaga i vår tävling. Vi sålde några påsar, dock till folk vi redan kände...

Det fanns också några trevliga människor som kom fram och tyckte att vi hade en väldigt bra affärsidé men det var också många som sa att de sydde en hel del själva.

Nu vet jag inte om jag längtar lika mycket till imorgon som jag gjorde igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0