2 februari 2009

Hej!
Tiden går så fort, det känns som all tid går åt att förbereda. Liksom när kommer den perioden då man bara kan satsa på att sälja? Aldrig gissar jag på... men men

Idag saknade vi Olivia men det påverkade inte vårt arbeta så mycket för att vi har delat upp uppgifter så nu har alla lite att göra. Vi satt vid datorn, eller jag knåpade lite med bloggen och loggan nu som för övrigt är klar! Dock funderar jag på om det är tillåtet att använda en ram man funnit på google. Medan jag knåpade vid datorn ritade Johanna en skiss över vår mäss-monter. Den blir nog riktigt snygg!

Efter alla datanörderi så strök vi dit etiketterna vi har, det gick bra och gör att påsarna ser lite mer proffsiga ut! Det är skönt att vi har många påsar nu så vi slipper sy ihjäl oss haha.

Vi skickade också iväg vårt andra paket idag, det var nämnligen vår första beställning som betalats genom överföring via konto! Det blev Labanpåsen som fick lämna oss.

Just nu så har Johanna och jag bestämt att vi ska träffas på lovet och pyssla lite, och så har vi en beställning på en hel vit påse som Johanna ska sy, den är till en kompis till Louise..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0