10 november

Hej!
Igår så kom vi lite senare till lektionen då vi tyckte att vi förtjänade en sovmorgon eftersom att vi sydde hela söndagen hemma hos mig på grund av att det inte går att sy i skolan i brist på material. Vi skrev vår affärsplan som var rent ut sagt jättejobbig, den gjorde så att allas humör skönk ner rejält och det gjorde att det inte var så lätt att arbeta med det vi skulle.
Men vi skrev klart den på eftermiddagen och vilken lättnad. Dock känner jag att det är en hel del oklarheter som jag går och grubblar på. Som tex. affärsplan var en ganska stor uppgift och man kunde verkligen ha med hur mycket och hur lite som helst egentligen, det skulle ha kännts bra om Malin hade kunnat hjälpa oss. Vi var egentligen klara innan lovet men sedan kom vi på att det fattades vissa delar som handlade om ekonomin och tidsplanering. De delarna skrev vi klart igår.

Vi har pratat i gruppen om att vi borde ha handledarmöte med Malin minst varannan vecka för att få lite
feedback och pepp kanske.

Jag känner mig tråkigt nog ganska stressad gällande det här men det känns kul när vi väl har gjort klart en av de "jobbiga" delarna. Igår så ringde vi förresten och anmälde oss till Lindens julmarknad, det ska bli kul! :D


Nu kan jag äntligen stryka några av punkterna.

Till nästa gång:
-Fixa en kassabok
-Kolla med Monica så att hon har bekräftat
-Skriva klart och lämna in affärsplanen
-Skriva en årsplanering(med alla viktiga datum)
-Låna böcker inom sitt område.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0