Kampen mot plastpåsarna har bara börjat...






Som VD för M.A.J.S Uf så innebär det att jag ska vara den ledande i teamet. Det är viktigt för mig att alla i företaget mår bra och känner sig delaktiga. Vi har en väldigt bra sammanhållning även om vi har ett uppdelat arbete. Jag är väldigt lyhörd och lyssnar gärna på alla förslag som kommer fram och försöker ta beslut, är inte de andra i företaget överens om mitt beslut så röstar vi, vi tror på demokrati. Jag är också ansvarig för marknadsföring vilket innebär att jag har designat vår blogg. Jag har också hand om layouten på diverse rapporter och annat marknadsförings relaterat. Jag är också med och producerar tygpåsarna. / Maria Maleh



Hej, jag heter Olivia Staveborg Kerkelä. Min del i M.A.J.S Uf:s arbete är först och främst att kommunicera med utomstående. Det är mitt ansvar att ta kontakt med kunder och boka möten. Också internt är jag ansvarig för kommunikation och jag kallar till företagsmöten. Jag är även miljöansvarig inom företaget och ser till att vi i alla beslut vi tar, tar hänsyn till miljöaspekter. Jag som alla andra i företaget producerar också varan, jag har även hand om "Miljötips" som uppdateras med jämna mellanrum på vår blogg.


  

Johanna Berg var namnet! Jag är ekonomi- och personalansvarig i företaget. Det är en spännande uppgift att vara ekonomiansvarig. Det är jag som sköter bokföringen och håller koll på kontot. Det är även jag som sammanställer balans- och resultaträkningen. Tillsammans med mina kollegor sköter jag produktionen . Som personalansvarig håller jag humöret uppe i företaget. Jag har som mål att vårt team ska utvecklas innan årets slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0